Terug

• 10% kortingscode: herfst •

Klantenservice bij Von Va Voom is vanzelfsprekend.

Von Va Voom staat graag voor u klaar.

Heeft u vragen over Von Va Voom, over het bestelproces, uw bestelling of de producten die wij verkopen? Neemt u dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Wij proberen iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Vergeet u niet om bij vragen over uw bestelling, altijd uw ordernummer te vermelden. 
 
E-mail klantenservice: support@vonvavoom.nl

Live chat: Wij zijn ook te bereiken via de live chat, als er een medewerker beschikbaar is ziet u deze live chat onderin uw beeldscherm. Indien er geen medewerker beschikbaar is, zult u een contactformulier zien wanneer u op deze knop klikt. Over het algemeen is dit de allersnelste weg om contact met ons te leggen. 

Vermeld altijd het ordernummer bij vragen over bestellingen.

 

Wat te doen bij klachten?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft en dit bij ons wilt voorleggen. Wij verzoeken u dan om contact met ons op te nemen via 1 van onze contactmogelijkheden. Wij proberen altijd binnen 2 werkdagen een reactie te geven en uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw vraag. U kunt ook uw klacht neerleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl. Of rechtstreeks bij het Europese online geschillenplatform (ODR), http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Meest gestelde vragen.

Veelgestelde vragen


1. Kortingen en acties

1.1 Kan ik meerdere kortingsacties combineren?

Nee, je kunt per bestelling eenmaal een kortingsactie toepassen. 

Stel er is een 3 halen 2 betalen actie, en je hebt ook een kortingscode, dan is het combineren van deze 2 acties niet mogelijk. Je kunt wel een kortingscode toepassen op een los product welke korting heeft, maar dan wordt er dus geen kortingsactie toegepast zoals 3 halen 2 betalen, mocht deze actie actief zijn. Het is dus zaak om goed te kijken wanneer jij meer profijt hebt. 

 

Heb je meerdere kortingscodes die afkomstig zijn van een Von Va Voom kadobon, dan kun je ons een berichtje sturen, dan helpen we je graag verder om je bestelling te plaatsen. 

1.2 Kan ik korting achteraf alsnog toepassen?

Nee, je kunt kortingsacties en kortingscodes etc. niet achteraf alsnog toepassen. 

 

1.3 3 halen 2 betalen actie voorwaarden

Soms hebben we een 3 halen = 2 betalen actie. Deze actie wordt automatisch toegepast op het moment dat jouw winkelwagentje hiervoor in aanmerking komt. Zodra deze actie wordt toegepast is het niet mogelijk om ook nog weer gebruik te maken van kortingscodes en of gratis retour acties. Bekijk dus goed of je kortingscode opweegt tegen de 3 halen 2 betalen korting. We kunnen hier niet achteraf correcties op uitvoeren. 

 

Omdat 3 halen 2 betalen acties vaak ongelooflijk scherp geprijst zijn, kun je geen aanspraak maken op een gratis retourneer actie voor deze bestellingen. Retour sturen mag, dat is zo geregeld per wet, maar onthoudt dan wel dat de korting dan kan komen te vervallen. Het is dus vaak niet zo handig om iets te retourneren uit deze actie. 

1.4 Gratis retour actie

Soms hebben we een gratis retour actie. Deze actie heeft dan altijd bepaalde voorwaarden welke je kunt vinden op deze pagina. https://www.vonvavoom.nl/nl/service/tijdelijk-gratis-retourneren-binnen-nl/

2. Contact

2.1 Hoe kan ik contact opnemen met Von Va Voom?

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met ons. 

Live chat - indien er een medewerken van ons online is op de live chat, ziet u rechtsonderin uw beeld chatten staan op desktop en een chatbubble op mobiel. 

Support formulier - indien er geen mederwerker van ons online is op de live chat, ziet u rechtsonderin uw beeld support staan op desktop en een vraagteken op mobiel. Bovenin het beeld zit u op iedere pagina het woordje support staan. Hiermee kunt u uw vraag stellen en door onze vragenbank zoeken, staat het antwoord er niet bij? Dan kunt u hier een contactformulier invullen. 

E-mail - u kunt uw vraag ook aan ons stellen via e-mail, gebruikt u hiervoor het e-mailadres support@vonvavoom.nl

 

Vermeldt u bij vragen over uw bestelling altijd uw ordernummer. 

 

 

 

2.2 Hoelang duurt het voor ik een reactie krijg op mijn bericht?

Wij streven ernaar om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, op werkdagen en tijdens kantoortijden zal dit in de regel binnen enkele uren zijn, maar afhankelijk va de inhoud van de vraag kan dit ook langer zijn. WIj proberen sowieso altijd binnen 2 werkdagen een reactie te geven. 

Soms is een vraag wat lastiger en willen wij eerst intern uw vraag doorsturen naar degene die uw vraag als beste kan beantwoorden, we geven u namelijk liever een gegrond en volledig antwoord, dan dat we u van kastje naar de muur sturen binnen verschillende expertises binnen ons bedrijf. 

 

 

2.3 Ik ben een blogger/vlogger/influencer en wil graag contact met Von Va Voom.

Ben jij een blogger/vlogger/influencer en wil je graag schrijven/vloggen of wat dan ook over Von Va Voom? Dan kun je contact met ons opnemen via sales@vonvavoom.nl 

Vertel ons over wat je doet en wie je bent en wat je social media kanalen inclusief hun bereik is en waar je op hoopt in een samenwerking met Von Va Voom. 

Wij garanderen geen reactie, aangezien wij vrij veel aanvragen krijgen en hierin een selectie maken. 

 

 

2.4 Hoe neem ik als merk/leverancier/zakelijk contact op met Von Va Voom?

Indien u reeds met ons bekend merk heeft u waarschijnlijk de contactgegevens van uw contactpersoon reeds in uw bezit. Mocht u een merk vertegenwoordigen van artikelen waarvan u denkt dat ze goed bij ons zouden passen, of andere zakelijke vragen hebben omtrent Von Va Voom. Dan kunt u contact met ons opnemen via sales@vonvavoom.nl 

Wij verzoeken u vriendelijk om onze klantenservice voor particulieren niet te gebruiken als zakelijk contactadres.

Door de grote stroom aan vertegenwoordigers die ons contacten kunnen wij niet beloven op iedere email een respons te geven. Indien wij geintresseerd zijn in uw merk en of er meer van willen weten, reageren wij vanzelf op uw bericht. 

 

 

3. Retourneren

3.1 Hoelang is de retourtermijn?

De termijn waarbinnen u een bestelling kunt herroepen is 14 dagen, tellende vanaf de dag na ontvangst van uw bestelling.

 

 

3.2 Naar welk adres moet ik een retourzending sturen?

Ons magazijn is gelegen op een andere locatie dan ons kantoor. Uw retour dient ten allen tijden gericht te worden aan ons magazijn in Groenlo, tenzij u nadrukkelijk door een medewerker van Von Va Voom is verzocht om een alternatief adres te gebruiken. 

Het adres van ons magazijn is:

Von Va Voom
Parallelweg 9
7141 DL Groenlo
Nederland

 

 

3.3 Moet ik altijd eerst contact opnemen alvorens ik een artikel retour stuur?

Nee, u hoeft niet eerst contact op te nemen alvorens u uw retour aan ons retour stuurt. Uw retour moet natuurlijk wel aan onze retourvoorwaarden voldoen. Twijfelt u hierover, dan kunt u altijd contact opnemen met ons. Bij een beschadigd product vragen we wel om een contact moment, zodat wij de situatie beter kunnen inschatten en gezamelijk tot een passende oplossing kunnen komen. 

 

Het kan wel handig zijn om in uw account de retour alvast aan te melden, wij weten dat dat we een retour van u kunnen verwachten en kunnen ook uw retour dan sneller afhandelen. Indien u heeft besteld zonder een klantenaccount, dan kunt u alsnog een account aanmaken om uw orders in te zien, door u aan te registreren als klant met het e-mailadres waarmee u deze order(s) heeft geplaatst. 

 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Graag willen wij u vragen bij het retourneren het artikel, ordernummer en de gewenste oplossing te vermelden.

3.4 Ik wil graag iets ruilen, kan dat?

Jazeker, u kunt uiteraard iets ruilen. U kunt op uw retourformulier de artikelnummers aangeven welke u graag wenst te ontvangen. Wij verzoeken u het VVV.... nummer te noteren van het artikel van uw keuze en maat.  Wij kunnen niet garanderen dat op het moment van verwerken van uw retourzending, de gewenste artikelen nog op voorraad zijn. Mochten deze onverhoopt niet meer voorradig zijn, dan zullen we contact met u opnemen op een alternatief te bespreken of over te gaan tot uitbetaling van de aankoopwaarde van het geretourneerde artikel. 

Indien er nog aanvullende betaling nodig is voor het artikel waar u voor wenst te ruilen, zult u hiervan een factuur voor het restantbedrag ontvangen alvorens wij het artikel naar u verzenden. Indien er nog een restantbedrag overblijft omdat u ruilt voor een goedkoper artikel, dan zullen wij het restantbedrag aan u crediteren. 

U kunt natuurlijk ook alvast een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel, op deze manier loopt u niet het risico dat het artikel uitverkocht raakt. 

 

 

3.5 Wie betaald de verzendkosten voor mijn retourzending?

Voor een retourzending zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening en risico. U kunt zelf een pakket verzenden via de verschillende vervoerders, zoals PostNL, DPD, DHL, Kiala of waar uw voorkeur dan ook naar uitgaat. U betaald zelf de kosten voor de terugzending. 

 

 

3.6 Waar vind ik het retourformulier?

Bij uw bestelling zat een pakbon inegsloten in het pakket. Onderaan deze pakbon ziet u een klein strookje, dit is een retourstrookje waarop voor ons belangrijke informatie staat die wij nodig hebben voor het afhandelen van uw retour. 

 

 

3.7 Ik ben het retourformulier kwijt, wat nu?

Indien u uw retourformulier kwijt bent kunt u ook gebruik maken van het Europeesche formulier voor herroeping

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Graag willen wij u vragen bij het retourneren het artikel, ordernummer en de gewenste oplossing te vermelden.

Graag uw gegevens en ordernummer toe te voegen IN het te retourneren pakket zodat we de retourzending goed kunnen afhandelen.

 

 

 

3.8 Wat moet ik weten over Retourneren?

 

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt in uw eigen account ook een retour aanmelden. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

U kunt ook het meegeleverde retourformulier invullen en het pakket inclusief formulier binnen de gestelde termijn naar ons retourneren.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. 

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres is:
Von Va Voom tav retouren
         Parallelweg 9
         7141 DL Groenlo
         Nederland 

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

 

 

1. Na ontvangst van de artikelen heeft koper het recht de artikelen, in ongebruikte staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking, binnen 14 (viertien) dagen te herroepen. De 14 dagen gaan in op de dag na ontvangst van uw bestelling. U kunt de bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding. Of ons binnen 14 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding), u heeft dan vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling na die melding te retourneren. Bewaard u het verzendbewijs!
2. Mocht een artikel niet voldoen aan de verwachting van koper, dan is het mogelijk voor koper het artikel om te ruilen of kan koper het aankoopbedrag (factuurbedrag = inkl de kosten van heenzending) teruggestort krijgen. Maatwerk items zijn hiervan uitgesloten.
3. Wij verzoeken Koper vooraf en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact op te nemen via uw account of een van de andere contactmogelijkheden zoals aangegeven op de website. 
4. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Graag willen wij u vragen bij het retourneren het artikel, ordernummer en de gewenste oplossing te vermelden. Indien u het retourformulier onverhoopt kwijt bent geraakt, kunt u hiervoor het Europese formulier voor herroeping gebruiken. Deze vindt u hier. 
5. Von Va Voom bepaalt of een retour gezonden artikel in gebruikte dan wel ongebruikte staat verkeerd en of terugname geheel of gedeeltelijk acceptabel is. 
7. Koper is zelf verantwoordelijk voor de kosten en het risico van een retourzending. 
8. Von Va Voom zal uw totale factuur bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, ingaand op de dag van ontbinding van uw retourzending, aan u terug betalen op dezelfde wijze waarop wij uw betaling hebben ontvangen, terugbetaling op een ander rekeningnummer dan waarvan de betaling gekomen is, is om veiligheidsredenen niet mogelijk tenzij expliciet aangetoond kan worden dat deze rekening op naam staat van koper. 
9. Maatwerk items kunnen niet retour gestuurd worden, tenzij er iets mee mankeert wat niet vooraf vermeldt stond. Onder maatwerk vallen ook pre-orders, deze worden namelijk speciaal voor u vervaardigd.



Let op, artikelen dienen te worden geretourneerd aan:
Von Va Voom tav retouren

Parallelweg 9
7141 DL Groenlo 

 

 


 

4. Verzenden

4.1 Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik nog iets toevoegen?

Zodra uw bestelling is geplaatst en betaald start bij ons automatisch en heel erg snel het proces van inpakken. Vrijwel altijd is het aanpassen en of tegenhouden van een reeds geplaatste en betaalde bestelling dus niet meer mogelijk. Zodra een bestelling eenmaal in ons verwerkproces zit, kunnen wij deze niet meer stoppen. 

U kunt natuurlijk een 2e order plaatsen, dit is geen probleem. 

 

 

4.2 Tot hoe laat kan ik bestellen om mijn bestelling de volgende dag te ontvangen?

Indien je voor 22:00uur een bestelling plaatst en de betaling afrond, pakken wij diezelfde dag jouw bestelling in. Wij verzenden iedere dag, dus ook op Zondag.

Let op, enkel PostNL levert op maandag, kiest u voor een verzendoptie van een van onze andere vervoerders, bijvoorbeeld een DHL brievenbuspakketje, dan ontvangt u een bestelling die op zondag geplaatst is dus op dinsdag.

Op zondag worden er geen pakketjes bezorgd, een bestelling met PostNL die op zaterdag wordt geplaatst voor 22:oo uur ontvangt u dus op Maandag.   

 

 

 

4.3 Brievenbuspakketjes

Soms is het mogelijk om voor een brievenbuspakketje te kiezen tijdens het afrekenen. Brievenbuspakketjes hebben een levertijd van 1-3 werkdagen, de postsortering werkt anders dan pakketsortering en ook wordt de post vroeger bij ons opgehaald dan de pakketjes. Helaas zijn die niet dezelfde sorteercentra binnen Postnl, en kunnen ze dus geen snellere levertijd of latere ophaaltijd bieden voor brievenbuspost. 

 

4.4 Welke verzendmethoden zijn er?

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aan het einde kiezen voor de verzendmethoden die bij uw bestelling mogelijk zijn. Voor kleine artikelen kan dit brievenbuspost zijn, maar voor de meeste artikelen bij ons geldt een pakket als aangewezen methode. 

Wij verzenden met DPD, PostNL, DHL. Tijdens het afrekenen kunt u zelf een keuze maken uit de bschikbare opties voor uw adres. U kunt kiezen voor bezorging op het door u opgegeven adres, of afhalen op een pick up point bij u in de buurt. 

Wij verzenden altijd met een track en trace welke u per e-mail ontvangt. 

 

 

4.5 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voor 22:00 uur besteld, is vandaag verzonden. Iedere middag en avond worden de bestellingen bij ons afgehaald door de verschillende vervoerders. Is uw order voor 22:00 uur besteld en betaald, dan pakken wij uw pakket dezelfde dag nog in. Wij pakken iedere bestelling vrij vlot na uw bestelling al in, dit is gelijk ook de reden waarom u na het plaatsen van een bestelling, vaak geen wijzigingen meer kunt maken. Zodra uw bestelling op de kar ligt en wacht op de pick up van de vervoerder, ontvangt u een e-mail met hierin de track en trace link. Met deze track en trace kunt u uw pakket volgen, meestal is er savond's laat voor het eerst volginformatie beschikbaar.

U kunt op de productpagina van de door u bestelde artikelen terugzien of het artikel direct op voorraad is. Wij leveren 99% direct uit voorraad, heel soms is er een korte pre order, maar dit staat altijd duidelijk vermeldt op de productpagina. In de regel geldt dus dat u uw bestelling snel kunt verwachten. Bij pre orders wordt er in de informatie tekst van het betreffende product vertelt wat de verwachte verzenddatum zal worden, hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend.

 

 

4.6 Wanneer kan ik de bezorging van mijn bestelling verwachten?

Zodra uw bestelling ingepakt is en klaarligt voor pick up door de vervoerders ontvangt u een e-mail met daarin de track&trace code van uw pakket. Met deze track&trace code kunt u uw pakket volgen en zien wanneer u de bezorger kunt verwachten. Binnen Nederland geldt over het algemeen dat u uw pakket de volgende werkdag in huis heeft of kunt afhalen op het door u gekozen afhaalpunt. 

Helaas hebben wij geen invloed op enige vorm van vertraging die ontstaat bij onze vervoerders door bijvoorbeeld systeemstoringen aan hun kant, weersinvloeden etc. Wij vragen namens onze vervoerders en de bijbehorende bezorgers om uw begrip. Ook namens de feestdagen wanneer deze diensten op volle kracht proberen alle pakketjes te verwerken. 

 

 

5. Klachten

5.1 Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Het is heel vervelend dat u een klacht heeft over Von Va Voom of een van onze producten en/of website. 
We willen u graag te woord staan en verzoeken u om uw klacht aan ons kenbaar te maken via een van onze contactmogelijkheden.  

Hieronder vindt u een passage uit onze Algemene Voorwaarden, betreffende klachten en geschillen. 

Artikel 14 - Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 

Artikel 15 - Geschillen

  1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

 

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft en dit bij ons wilt voorleggen. Wij verzoeken u dan om contact met ons op te nemen via 1 van onze contactmogelijkheden.  In onze Algemene Voorwaarden kunt u aanvullende informatie vinden over klachten en geschillen. U kunt ook uw klacht neerleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl. Of rechtstreeks bij het Europese online geschillenplatform (ODR), http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wij proberen altijd binnen 2 werkdagen een reactie te geven en uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw vraag.

 

6. Algemene Voorwaarden

6.1 Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Onze Algemene Voorwaarden kunt u onderaan iedere pagina vinden, onder het kopje Algemene voorwaarden. 
U kunt deze tevens bekijken tijdens het afrekenen, door op de klikbare link Algemene Voorwaarden te klikken welke zich bevindt bij de checkbox waar u deze voorwaarden accepteerd tijdens het bestelproces.

U kunt onze algemene voorwaarden ook downloaden en afdrukken.
Klik hier om direct onze algemene voorwaarden te bekijken.

 

 

7. Betaalmethoden

7.1 Zijn de prijzen die ik zie op de website inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Tijdens het afrekenen kunt u in de checkout de prijs inclusief en exclusief btw zien. 

7.2 Kortingen en kortingscodes

Je kunt tijdens het afrekenen ook een kortingscode invullen mocht je deze hebben. Je kunt maar 1 kortingscode per bestelling gebruiken, dus mocht je meerdere kortingscodes hebben, kijk dan goed welke code je wilt gaan gebruiken. 

Heb je een kadobon van Von Va Voom gekregen? Dan voer je deze ook in als kortingscode, wil je een meerdere kadobonnen samenvoegen? Neem dan even contact met ons op, vermeldt hierbij de kadobon codes, dan voegen wij ze voor je samen tot 1 kadobon code.  

Mocht je een kortingscode gebruiken die pas geldig is vanaf een bepaald bestelbedrag, of bijvoorbeeld, 3 halen 2 betalen of iets dergelijks. Dan verekenen wij de korting/recht op korting bij retouren. Indien de korting dan zou vervallen, betekent dit dat we hiermee rekening houden met het crediteren etc. 

Kortingscodes zijn nooit achteraf toepasbaar en ook niet toepasbaar op toekomstige bestellingen. Bij misbruik of een vermoeden van misbruik kunnen wij een kortingsactie altijd stopzetten en of weigeren. 

7.3 Welke betaalmethoden zijn er allemaal mogelijk bij Von Va Voom.

Bij ons kunt u gebruik maken van vele handige en veilige betaalmethodes. Welke dit allemaal zijn kunt u vinden onder het kopje 'betalen, verzenden en retourneren'. Deze vindt u onderaan iedere pagina. 
Klik hier om direct naar deze pagina te gaan.

 

 

7.4 Kan ik ook achteraf betalen bij Von Va Voom?

Ja, u kunt achteraf betalen bij Von Va Voom. 
Dit kan via de betaalmethode Afterpay.

 

let op, als u met Afterpay betaald heeft u na uw bestelling een betaalplicht jegens Afterpay. Bij vragen omtrent uw Afterpay betalingen en of eventuele weigering vanuit Afterpay tijdens het bestellen, verwijzen wij u graag naar de klantenservice van Afterpay zelf. Wij hebben hierin geen inzage. 

 

 

7.5 Ik heb een papieren VVV Bon, kan ik hiermee betalen?

Sinds 1 april 2016 is de papieren VVV-bon niet meer online in te wisselen bij webwinkels. 
U kunt uw papieren VVV bon nog wel in fysieke winkels gebruiken.
Wij accepteren nu de VVV Giftcard, deze is speciaal ontwikkeld voor webshops. 



 

7.6 Betalen met de VVV Giftcard

Wat is de VVV Giftcard?

Sinds oktober 2015 ligt de VVV Giftcard in de schappen van vele verkooppunten, met deze nieuwe versie van de oude papieren VVV-bon, kan er gemakkelijk online gewinkeld worden. Von Va Voom is een acceptant van deze digitale VVV-giftcard. U kunt bij ons dus tijdens het afrekenen uw VVV-giftcard gebruiken! 

Kan ook een deel van de aankoop betaald worden met een VVV Giftcard?

Ja, dat kan. Het restantbedrag betaal je op een andere manier (iDeal, credit card etc). Het is echter niet mogelijk een deel van de waarde van de kaart te besteden als het aankoopbedrag hoger is dan het bedrag dat de consument wil afschrijven van de kaart.

Kan ik meerdere cadeaukaarten gebruiken bij een betaling?

Jazeker! Wij accepteren het gebruik van meerdere VVV Giftcards tegelijkertijd binnen één aankoop. 

Hoe lang is de cadeaukaart geldig en welk saldo staat er op mijn VVV Giftcard?

Een VVV Giftcard is vanaf de dag van aankoop vijf jaar geldig. Op de website vvvcadeaubonnen.nl kan je de geldigheidsdatum en je saldo checken.

Hoe kan ik de VVV-Giftcard gebruiken tijdens het betalen bij Von Va Voom?

Tijdens het afrekenen kunt u een vinkje zetten bij het VVV-Giftcard logo, na bevestiging van uw bestelling zult u vervolgens in een scherm belanden waar u de bestelling kunt  voltooien, de stappen wijzen voor zich. 

 

 

8. Garantie

8.1 Hoe zit het met de garantie op mijn aankoop?

In onze algemene voorwaarden is het volgende stuk opgenomen over Garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

  1. Von Va Voom staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat Von Va Voom er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

  2. Een door Von Va Voom, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover Von Va Voom kan doen gelden.

 

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Von Va Voom 9,5 / 10 - 1601 Reviews @ Thuiswinkel Reviews
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »